« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴
گزارش تصویری؛
در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر؛ مسئولين و دانشجويان دانشگاه پیام نور لنده با مادر سردار شهید جانمحمد کریمی دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش  پایگاه خبری اوای رودکوف ؛ در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر؛ مسئولين و دانشجويان دانشگاه پیام نور لنده با مادر سردار شهید جانمحمد کریمی دیدار و گفتگو کردند.

 رئیس دانشگاه پیام نور واحد لنده در حاشیه این دیدار به خبرنگار "آوای رودکوف" گفت:دیدار با خانوادهای معظم شاهد و ایثارگر و احوال پرسی از آنان سعادت بزرگی است که نصیب ما شده و با افتخار این وظیفه را انجام دادیم.

حمید دهقان افزود: وظیفه مدیران است که در طول سال این موضوع را مدنظر داشته و این وظیفه مهم را انجام دهند.

به گزارش آوای رودکوف ؛ شهید جانمحمد کریمی از فرماندهان عملیات پد خندق بود ؛ عملیاتی  که هیچ گاه از ذهن و خاطره خیلی از فرماندهان دفاع مقدس بیرون نخواهد رفت .

عملیاتی که سراسر آن با حماسه و خون ، عشق و امید و اسارات و شهادت همراه بود ، عملیاتی که نشان شجاعت را بر سینه های یکایک فرزندان کهگیلویه وبویراحمدی در تاریخ پر افتخار هشت سال دفاع مقدس نشاند و باعث افتخار نسل جوان کهگیلویه وبویراحمدی ها شد.

پد خندق را همه مردم خصوصا کهگیلویه وبویراحمدی ها  به نام سردار شهید جانمحمد کریمی می شناسند، سردار لنده ای که با دفاع جانانه خود تا آخرین قطره خونش از پدخندق شجاعانه دفاع کرد و مظلومانه به شهادت رسید.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: